توسعه چندین محصـول نو آنتی دیابت برای اولین بار در شرکت داروسازی سها

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از فراوری تحقیقاتی چندین محصـول تازه آنتی دیابت و طراحی فرمولاسیون قرص گیاهی کنترل قند خون برای اولین بار در شرکت داروسازی سها اطلاع داد.

توسعه چندین محصـول نو آنتی دیابت برای اولین بار در شرکت داروسازی سها

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ رشد آرمان، به نقل از روابط عمومی سازمان تدارکات پزشکی؛ دکتر عسکری از فراوری 12 قلم انواع دارو های ضد دیابت از جمله متفورمین 1000 و 500، سـیتـاگلیپتین 25، 50، 100 و سـیتـافوربـت در دو دُز 500/50 و 1000/50 در شرکت داروسازی سها وابسته به این سازمان خبر دادند.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی در ادامه اضافه نمود: علاوه بر این، توسعه محصولات نو (طراحی و فعالیت های وابسته) چندین محصـول نو آنتی دیابت خوراکی ترکیبی دو جزئی و سه جزئی و بعلاوه قرص آهسته رهش متفورمین که این دارو با پروفایل آزادسازی 12 ساعت که کاملاً مشابه نمونه خارجی است در مرحله اخذ پروانه و تکمیل پایداری تسریع شده است.

وی در ادامه اضافه نمود: این دارو های نو در راسـتای بهبود کیفیت زندگی بیماران دیابتی و کاهش تعداد قرص مصـرفی بیماران اهمیت بالایی دارد.

دکتر عسکری در سرانجام اضافه نمود: در راسـتای همین هدف، قرص گیاهی کنترل قند خون برای اولین بار در تحقیقات سها در حال فرمولاسیون می باشد که از این محصول مقالات متعدد و مطالعات بسیاری در مجلات معتبر به چاپ رسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "توسعه چندین محصـول نو آنتی دیابت برای اولین بار در شرکت داروسازی سها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه چندین محصـول نو آنتی دیابت برای اولین بار در شرکت داروسازی سها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید