تصاویر، برند لباس ویکتوریا بکهام، حامی زنان

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، زندگی امروز / ویکتوریا بکهام، به اسم یکی از خوانندگان سابق گروه موسیقی Spice Girls، در معروفیت این گروه تاثیر زیادی داشت. اما چند سالی ست که او از خوانندگی دست کشیده و وارد صنعت مد و پوشاک شده است.او توانست در دهه گذشته خودش را به اسم یک آیکون استایل و خوش پوشی به جهان معرفی کند. همکاری اش با برندهای لوکس و تاسیس خط فراوری لباس به نام خودش، صندلی او را در صنعت مد به اسم یک طراح پیروز محکم کرد.

تصاویر، برند لباس ویکتوریا بکهام، حامی زنان

به گزارش زندگی امروز به نقل از برترینها، ویکتوریا بکهام، به اسم یکی از خوانندگان سابق گروه موسیقی Spice Girls، در معروفیت این گروه تاثیر زیادی داشت. اما چند سالی ست که او از خوانندگی دست کشیده و وارد صنعت مد و پوشاک شده است.

ویکتوریا ستاره ای ست که به زنان اهمیت زیادی می دهد. او نه تنها در دنیای موسیقی، بلکه در دنیای مد و فشن هم برای ساخت زنانی قدرتمند کوشش می نماید. در واقع زنان قدرتمند شعاری ست که او همواره بدان پایبند می باشد.

ویکتوریا در مصاحبه ای که در روز زن داشت، گفت: ما زنان باید از یکدیگر حمایت کنیم. از زنان، دختران و حتی بچه ها... اگر واقعا اینگونه نباشیم، به خودمان بد نموده ایم. او حتی در مصاحبه اش گفت که سعی می نماید شرکت اش را به وسیله زنان اداره کند به طوری که 75% از کارمندانش را زنان تشکیل می دهند. به گفته او: سه چهارم نیروهای من زن هستند. زنان قدرتمندی که کارشان را به خوبی بلدند. زمانی که من به سر کار می روم و آنها را می بینم که با انگیزه ای بالا کارشان را انجام می دهم، به خودم و آنها می بالم.

این طراح مد در ادامه می گوید: حتی مدیران ارشد شرکت من هم از میان زنان انتخاب شده اند، البته نه به این خاطر که آنها زن هستند، بلکه به این علت که در کارشان مهارت بالایی دارند.

اگر چه ویکتوریا بکهام به اسم طراح مد، مشغله های زیادی دارد و سعی می نماید که تمرکزش را بر زنان جامعه بگذارد اما هیچگاه از مرد زندگی اش و اهمیت نقش او غافل نمی گردد. او اعتراف می نماید: همسرم مدیر زندگی من است. او همه جوره از من حمایت می نماید. من واقعا بدون او نمی توانستم در کارم پیشرفت کنم. نه تنها همسر، بلکه فرزندانم هم حامی من هستند. به همین علت احساس می کنم که خوشخبت ترین آدم روی زمینم.

10 سال از تاسیس شرکت فراوری لباس ویکتوریا بکهام می گذرد و او از این که خانواده اش این فضا را برای او فراهم نموده اند تا بتواند در کارش پیشرفت کند، شادمان است.

منبع: زندگی روز

به "تصاویر، برند لباس ویکتوریا بکهام، حامی زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر، برند لباس ویکتوریا بکهام، حامی زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید