تا عید مژه های پرپشت داشته باشید

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، مژه های بلند و پرپشت که البته بدون احتیاج به ریمل های گران قیمت یا اکستنشن پرپشت و بلند باشد، یک نعمت بزرگ محسوب می گردد. خوشبختانه راه های طبیعی برای رشد مژه ها و افزایش ضخامت و طول آن ها وجود دارد

تا عید مژه های پرپشت داشته باشید

تقویت مژه با روغن کرچک یک راه طبیعی برای زیبایی مژه های شما است. داروی تقویت مژه با ترکیبات گیاهی، دارویی است که مسیر پرپشتی مژه با طب سنتی را دنبال می نماید و از دل طبیعت، موادی را کنار هم می چیند تا به زیبایی شما، جان تازه ای ببخشد. یکی از مشهورترین روش های تقویت مژه، روغن کرچک است که در این زمینه امتحان خود را به خوبی پس داده است. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

تقویت مژه با روغن کرچک

نکته مهمی که در ابتدا باید گفت آن است که ممکن است که برخی از افراد به روغن کرچک آلرژی داشته باشند؛ بنابراین اول میزان کمی از آن را روی پوست تست کنید و بعد آن را به مژه یا ابرو یا پوستتان بزنید.

روغن کرچک برای مژه

برای تقویت مژه با روغن کرچک از این روش بهره ببرید:

مواد لازم:

  • یک تا دو قاشق چای خوری روغن کرچک
  • یک الی سه قطره روغن لاوندر
  • 1 الی 3 قطره روغن چوب سرو
  • یک قطره روغن ویتامین E

دستورالعمل:

همه مواد را باهم ترکیب کنید. روغن ویتامین E و روغن های گیاهی را داخل یک کاسه کوچک یا قوطی خالی ریمل بریزید که به طور کامل تمیز و پاک سازی شده باشد و در نهایت روغن کرچک را اضافه کنید. مطمئن شوید که داخل قوطی به میزان کافی پر شده است؛ سپس مواد را ترکیب کنید.

ماساژ ناحیه دور چشم و مژه

همان طور که برای جلوگیری از ریزش مو، تقویت ریشه و رشد موهای سالم باید پوست سرخود را مرتب ماساژ دهید، همین موضوع درباره مژه های شما صادق است. ماساژ دور چشم به مدت یک یا دو دقیقه دو بار در روز در حین استفاده از کرم دور چشم فواید زیادی دارد.

این کار به بهبود گردش خون یاری می نماید و بهبود گردش خون منتج به داشتن مژه های پرپشت و بلند می گردد. اگر از چربی موهای خود رنج می برید، به مطلب چربی موهای خود را با روش های خانگی از بین ببرید مراجعه کنید.

روغن تقویت مژه و ابرو

پس از اینکه دور چشم خود را به درستی ماساژ دادید، نوبت به استفاده از روغن تقویت مژه و ابرو می رسد. در واقع ماساژ این ناحیه باعث می گردد جذب روغن تقویت کننده بهتر صورت گیرد. در این مرحله باید با استفاده از یک تکه پنبه یا پد تمیز میزان کافی از روغن را بر روی مژه های خود بمالید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید با این روغن به راحتی از شر شکمتان راحت شوید را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "تا عید مژه های پرپشت داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا عید مژه های پرپشت داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید