برپایی نمایشگاه هنرمندان خوشنویس در چابهار

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان معاون فرهنگی، اجتماعی وگردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: آثار هنرمندان خوشنویس در محل مجتمع فرهنگی کمالان منطقه آزاد چابهار به مدت 3 روز برای بازدید علاقمندان دایر شد است.

برپایی نمایشگاه هنرمندان خوشنویس در چابهار

محمداکبر چاکرزهی در گفت وگو با وبلاگ رشد آرمان اظهارکرد: ظرفیت هنر خوشنویسی در کشورمان سرآمد می باشد و بدلیل استعدادهای ذاتی و علمی فراوانی که در سیستان و بلوچستان وجود دارد به مناسبت هفته خوشنویسی این نمایشگاه به مدت سه روز دایر شده است.

وی اضافه نمود: انجمن خوشنویسان شهرستان چابهار به عنوان دومین شعبه در سیستان و بلوچستان تشکیل شده است که برای ترویج این هنر احتیاج است بسترهای لازم جهت استفاده از کلاس های آموزشی بصورت مستمر ایجاد گردد.

وی گفت: سازمان منطقه آزاد چابهار با ساخت مجتمع فرهنگی کمالان که به نام هنرمند برجسته موسیقی سنتی بلوچی نام گذاری شده، ظرفیتی ایجاد نموده که هنرمندان از این مکانبرای شناسایی و بروز استعدادهای هنرشان استفاده نمایند.

معاون فرهنگی، اجتماعی وگردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: همچنین در حاشیه این نمایشگاه ورکشاپ سه روزه ای از طرف انجمن هنرهای تجسمی و خوشنویسی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان چابهار و انجمن خوشنویسی شهرستان با همکاری منطقه آزاد چابهار دایر می باشد.

چاکرزهی توضیح داد: برای شناسایی استعدادها، سازمان منطقه آزاد چابهار با همکاری اداره ارشاد چابهار دوره های آموزشی در مجتمع فرهنگی کمالان برگزار و فعالیت های هنرمندان نیز مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برپایی نمایشگاه هنرمندان خوشنویس در چابهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی نمایشگاه هنرمندان خوشنویس در چابهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید