درگذشت سیدعلی کرامتی مقدم بر اثر کرونا

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، سیدعلی کرامتی مقدم، نویسنده، شاعر و مدرس دانشگاه بر اثر ابتلا به کرونا در 48 سالگی از جهان رفت.

درگذشت سیدعلی کرامتی مقدم بر اثر کرونا

به گزارش ایسنا، انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی در این باره نوشت: پس از ارتحال همکار عزیزمان خانم دکتر گلچین از اعضای هیات علمی دانشگاه تهران اینک کرونا استاد فعال و فرزانه دیگری را از جمع ما گرفت. دکتر سیدعلی کرامتی مقدم از اعضای فعال و پرشور انجمن معلمان زبان و ادبیات فارسی خراسان و دانشگاه فرهنگیان بود و در بیشتر رویداد های مهم ادبی در این استان نقش داشت.

انجمن زبان و ادبیات فارسی در گذشت این دو همکار گرامی را به همه همکاران عزیز و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نماید و از درگاه خداوند متعال برای آن ها رحمت و مغفرت بیکران و برای باز ماندگان صبر و سلامتی آرزو می نماید.

سیدعلی کرامتی مقدم، شاعر، استادیار و مدرس دانشگاه فرهنگیان و رئیس انجمن علمی آموزشی معلمان زبان و ادبیات فارسی خراسان رضوی، متولد شهریور 1352 بود.

از آثار او می توان به از فراسوی حماسه تا بلندای عرفان، نامه اهل خراسان (گزیده نظم و نثر پارسی)، نگاهی به مکاتب ادبی، نثرنویسی و آیین نگارش، مهارت های زبانی و نوشتاری (راه های تقویت مهارت سخن گفتن، خواندن و نوشتن)، مقدمه بر کتاب زرد هوار، تارک زیبا بر حلۀ دیب، نغمه های مرغ سحری، شبنم صبح آزادی، میاسای از آموختن یک زمان، سخن های بهتر ز یاقوت زرد، خردپیشه ای در ره تربیت، نگارش علمی، کلید گنج سعادت، صد قافله دل، پلی میان دو دنیا و کلید دانایی اشاره نمود.

منبع: فرارو

به "درگذشت سیدعلی کرامتی مقدم بر اثر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگذشت سیدعلی کرامتی مقدم بر اثر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید