این گوشی مقرون به صرفه قیمت در ظاهر شبیه به آیفون است!، عکس

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، گوشی تازه اینفینیکس از طراحی مشابه آیفون بهره می برد و با قیمت منطقی روانه بازار هند شده است.

این گوشی مقرون به صرفه قیمت در ظاهر شبیه به آیفون است!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ رشد آرمان ، گوشی اینفینیکس Hot 40i که مدتی قبل در بعضی از بازارها عرضه شده بود، اکنون در اختیار کاربران بیشتری قرار گرفته است. در طراحی این دستگاه از گوشی آیفون الهام گرفته شده است.

براساس گزارش زومیت، طبق بیانیه رسمی اینفینیکس، گوشی Hot 40i از صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS LCD با وضوح +HD و نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره می برد و حداکثر روشنایی آن معادل 480 نیت است.

در پنل پشتی گوشی Hot 40i دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین دیگر مشاهده می گردد. دوربین سلفی وضوح 32 مگاپیکسلی دارد.

اینفینیکس Hot 40i به پردازنده Unisoc T606 به همراه 8 گیگابایت رم LPDDR4x و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی از نوع UFS 2.2 مجهز است. کاربران می توانند با استفاده از درگاه microSD فضای ذخیره سازی گوشی نام برده را افزایش دهند.

گوشی نو اینفینیکس با رابط کاربری XOS 13 و سیستم عامل اندروید 13 به بازار عرضه می گردد. از ویژگی های نرم افزاری این گوشی می توان به Magic Ring اشاره نمود که عملکردی مشابه داینامیک آیلند آیفون دارد.

اینفینیکس Hot 40i حدود 190 گرم وزن دارد و حسگر اثرانگشت آن روی فریم گوشی قرار گرفته است. انرژی باتری 5٬000 میلی آمپرساعتی گوشی به وسیله شارژر 18 واتی قرار گرفته در جعبه آن تأمین می گردد.

قیمت گوشی اینفینیکس Hot 40i چیزی حدود 120 دلار اعلام شده است؛ اما درحال حاضر می توان آن را با 12 دلار تخفیف خریداری کرد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این گوشی مقرون به صرفه قیمت در ظاهر شبیه به آیفون است!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گوشی مقرون به صرفه قیمت در ظاهر شبیه به آیفون است!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید