احیاء 15 واحد صنعتی راکد مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گفت: در سال گذشته 15 واحد صنعتی راکد و در چهار ماهه نخست سال جاری 5 واحد صنعتی راکد احیاء شده است.

احیاء 15 واحد صنعتی راکد مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان

به گزارش وبلاگ رشد آرمان خراسان شمالی خراسان شمالی ؛ سیاوش وحدت در نشست خبری که به مناسبت روز ملی حمایت از صنایع کوچک برگزار گشت گفت: از سال گذشته تا کنون 220 قرارداد واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان منعقد گشته که در طی این قرار دادها حدود 67 هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده است .

وی با بیان این که از ابتدای تاسیس استان تا به امروز 796 قرارداد منعقد شده است اضافه نمود: از این قراردادها 307 واحد به بهره برداری رسیده که میزان اشتغال در آن ها 4 هزار و 810 نفر با سرمایه گذاری 3 هزار و 945 میلیارد ریال است.

وحدت در خصوص پروژه های زیرساختی در شهرک های صنعتی استان هم گفت: در سال گذشته 230 میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت شهرک های صنعتی در استان در زمینه شهرک سازی و توسعه زیر ساخت ها هزینه شده است که افزایشی در حدود 5 برابر داشته که بی سابقه بوده است .

وی اضافه نمود : در سال جاری چندین پروژه و واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر700 میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان که بخشی از آن در هفته دولت و روز صنایع کوچک افتتاح خواهد شد .

وحدت گفت : ناحیه صنعتی شهید محمدزاده گرمه با مساحت 98 هکتار و ناحیه صنعتی امیرآباد به مساحت 45 هکتار در دو فاز توسعه می باید.

وی با اشاره به اینکه ناحیه صنعتی راز آماده واگذاری به سرمایه گذاران و متقاضیان می باشد نام کرد : نواحی صنعتی جدیدی هم درسطح استان ، در منطقه صفی آباد به مساحت 20 هکتار، غلامان 11 هکتار، جرگلان ده هکتار، و پیش قلعه 21 هکتار در حال راه اندازی است.

وحدت در ادامه مطالب خود در خصوص استخراج رمز ارز هم گفت : 8 قرار داد واگذاری زمین در این خصوص منعقد گشته است که تا پایان شهریور ماه هیچ واحد رمز ارزی حتی در صورت فعال شدن مجاز به تولید رمز ارز نمی باشد.

وی خاطر نشان ساخت : در سال جاری شهرک های صنعتی می تواند تا 100 کیلو وات برق برای واحد های متقاضی رمز ارز مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان تامین کند و بقیه نیاز این واحد ها باید از انرژی های نوین و دیگر منابع انرژی تامین شود.

در پایان مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی از اصحاب رسانه و وبلاگ رشد آرمان حاضر در جلسه به مناسبت روز خبرنگار و همچنین گرامیداشت روز ملی حمایت از صنایع کوچک با اهداء لوح تقدیر ، قدرانی و تشکر کرد .

منبع: جام جم آنلاین

به "احیاء 15 واحد صنعتی راکد مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیاء 15 واحد صنعتی راکد مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید