شروع فروش تلویزیون اولد رول شونده ال جی با قیمت 87 هزار دلار

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، انتها، پس از چندین سال نمایش مدل های مفهومی و اولیه، ال جی فروش تلویزیون اولد رول شونده خود را شروع کرد.

شروع فروش تلویزیون اولد رول شونده ال جی با قیمت 87 هزار دلار

این تلویزیون قرار بود در سال 2019 وارد بازار گردد و برای اولین بار در نمایشگاه CES 2018 به نمایش درآمد.

تلویزیون Signature OLED R این شرکت با برند RX در کره جنوبی عرضه شده و دارای یک نمایشگر 65 اینچی 4K است. با فشار دادن یک کلید، کل پنل نمایشگر طی 10 ثانیه در پایه تلویزیون فرو می رود و فقط پایه باقی می ماند.

علاوه بر اینکه این تلویزیون می تواند به طور کامل رول شده و در پایه قرار گیرد؛ همان طور که ال جی در نمایشگاه CES وعده داده بود؛ می تواند در حالت های مختلف و تنظیمات گوناگون مانند حال تمام نمایش، نیم نمایش یا صفر نمایش قرار بگیرد.

در سال 2019، ال جی از تنظیم Line Mode رونمایی کرد که فقط یک چهارم از پنل نمایشگر بیرون آمده و به عنوان یک صفحه نمایش اعلان یا ساعت استفاده می گردد. همین طور، می شد روی این مقدار از پنل نمایشگر تصاویر را نمایش داد یا موسیقی پخش و کنترل کرد.

در تنظیم دیگر، می توان بخش قابل توجهی از پنل نمایشگر را از پایه بیرون آورده و برای نمایش فیلم استفاده کرد. در فیلم هایی که بخش قابل توجهی حاشیه سیاه در پایین و بالا دارند؛ این تنظیم بسیار سودمند خواهند بود و اجازه می دهد فقط بخش فیلم روی پنل نمایش داده گردد.

همان کیفیت ولی اختصاص فضای کمتر

تلویزیون رولی RX ال جی از همان پنل های اولد با کیفیت دیگر تلویزیون ها بهره برده ولی مقدار اندکی نازک تر است. از یک بلندگوی دالبی اتم 100 واتی نیز بهره مند است که در پایه تلویزیون نصب شده و صدای فراگیری دارد.

به سیستم عامل WebOS ال جی مجهز است و از دستیارهای صوتی دیجیتالی مانند الکسای آمازون و اسیستنت گوگل پشتیبانی می نماید. همین طور، به استاندارد AirPlay 2 اپل مجهز است.

هدف ال جی از عرضه این تلویزیون، استفاده بهینه از فضاهای درون اتاق و خانه است تا شما مجبور نباشید بخشی از یک دیوار یا فضای اتاق را به یک تلویزیون اختصاص دهید ولی در عین حال بتوانید تصاویر با کیفیتی تماشا کنید.

خریداران با پرداخت 87 هزار دلار یا 100 میلیون وون کره می توانند این پنل نمایشگر رول شونده را به همراه یک پایه فلزی آلومینیومی با نوشته های اختصاصی و سفارشی حک شده روی آن و چهار رنگ مختلف بلندگو خریداری نمایند.

فعلا هیچ خبری درباره زمان شروع فروش این تلویزیون در بیرون از کشور کره منتشر نشده است.

منبع

منبع: یک پزشک

به "شروع فروش تلویزیون اولد رول شونده ال جی با قیمت 87 هزار دلار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فروش تلویزیون اولد رول شونده ال جی با قیمت 87 هزار دلار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید