اخبار مجلس

سرمایه گذاران گردشگری کاشان از مالیات و عوارض معاف شدند

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، سرمایه گذاران گردشگری کاشان از مالیات و عوارض معاف شدند.

1 اردیبهشت 1403

عکس ، مهمان جنجالی در دانشگاه علم و صنعت ، سمانه خضرائیان کیست؛ چه کسی جوابگوی حضور او است؟

انجمن علمی دانشگاه علم و صنعت به تازگی خبر از برگزاری همایشی داده است که مهمان آن تابع قوانین کشور نیست، به راستی چه کسی جوابگوی حضور مهمانان خاص این دانشگاه است؟

13 مرداد 1402

احتمال تعویق آغاز لیگ برتر!

در حالی که 12 مرداد به عنوان زمان آغاز لیگ برتر عنوان شده، شایعاتی پیرامون تاخیر در آغاز فصل تازه وجود داشت و حالا مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال نیز این احتمال را مطرح نموده است.

8 مرداد 1402

دستور رئیسی در خصوص حقوق کارکنان دولت در سال 1402

رئیس جمهور تعدادی از اعضای دولت را مامور کرد راه حل های پرداخت حقوق بر اساس مقدار بهره وری و کیفیت کار و ارائه خدمت را تهیه نمایند تا در بودجه سال آینده لحاظ گردد.

15 آذر 1401

تکمیل پروژه های نیمه تمام با مشارکت خیرین امکان پذیر است

استاندار فارس بر لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام با مشارکت خیرین تاکید نمود و گفت: فرآیند ابتدا تا انتهای صدور پروانه فعالیت سمن، با در نظر گرفتن جزییات، تدوین و جهت تصویب به شورای اداری و برنامه ریزی استان ارائه گردد.

4 آذر 1401

راه اندازی کارخانه صدر فولاد خرم آباد با ورود مواد اولیه بیشتر

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس گفت: امید است که با ورود مواد اولیه بیشتر، شاهد راه اندازی کارخانه صدر فولاد خرم آباد باشیم.

1 آذر 1401

مجریان تور جام جهانی فوتبال مشخص شدند

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در اطلاعیه ای اسامی شش شرکت گردشگری را به عنوان کارگزار اصلی تورهای جام جهانی فوتبال قطر تعیین کرد و دراین باره متذکر شد: پیرو اطلاعیه شماره یک با توجه به نزدیک شدن به بازی های جام جهانی قطر 2022 و انجام تبلیغات...

2 آبان 1401

65 مصوبه حاصل پانزدهمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان

استاندار اصفهان از تصویب 65 مصوبه در سفر به شهرستان سمیرم اطلاع داد و گفت: این مصوبه ها در زمینه های مختلف مانند روستاها، زیرساخت ها، راه و جاده، خدمات کشاورزی، آموزش و پرورش و سلامت است.

29 مهر 1401

پلوسی وارد ژاپن شد

نانسی پلوسی - رئیس مجلس نمایندگان آمریکا - شامگاه پنجشنبه وارد ژاپن شد.

15 مرداد 1401

کنترل دستوری قیمت ها، کارآمد نیست

شصت و ششمین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد با دستور کار آنالیز تورم و بی ثباتی قیمت ها و تأثیر آن بر کسب وکارهای استان برگزار گردید.

22 تیر 1401

فاصله 50 برابری تا بودجه ایده آل ورزش همگانی در ایران!

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان می گوید بودجه مناسب ورزش همگانی در کشور اعتباری معادل 10 هزار میلیارد تومان است. این درحالی است که به گفته وی بودجه فعلی ورزش همگانی در سراسر کشور به عددی معادل 200 میلیارد تومان می رسد.

21 خرداد 1401

برگزاری کلاس های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهرکرد از 20 فروردین

کلاس های عملی و نظری تمامی دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری از دانشگاه شهرکرد از 20 فروردین 1401 تا سرانجام ترم به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

8 خرداد 1401

دندان مصنوعی طلایی 2700 ساله ای که آخرین صاحب آن یک پادشاه بود!

دندان مصنوعی 2700 سالهمثل این که لیست اشیای کشف شده باستانی در جهان تمامی ندارد و هر بار هم می خواهد ما را بیش از پیش شگفت زده نماید! البته قبل از هر چیز باید بگوییم که صرفا موضوع وجودی این آیا باعث تعجب نیست بلکه این مسئله که در زمانی که این وسایل با هر کاربردی...

7 اردیبهشت 1401

سهمیه گندمان در طرح نهضت ملی مسکن 445 واحد است

فرماندار بروجن گفت: سهمیه شهر گندمان در طرح نهضت ملی مسکن ساخت 445 واحد مسکونی تا چهار سال آینده است.

20 فروردین 1401

خودروهای میلیاردی باید مالیات مربوط به نوع خودروی خود را پرداخت کنند

تهران (پانا) - ظرف سال های اخیر مالیات بر خودروهای لوکس و میلیاردی همیشه مطرح شده است. البته بسیاری از افراد تمایلی به پرداخت مالیات ندارند، اما به دلیل تحریم ها و کاهش فشار بر اقشار کم درآمد، باید این اتفاق رخ دهد.

8 اسفند 1400

نخستین کتاب مجموعه قوانین کسب و کار های اینترنتی رونمایی می گردد

نخستین کتاب مجموعه قوانین کسب و کار های اینترنتی به همت انجمن تجارت الکترونیک تهران و مرکز ملی فضای مجازی رونمایی می گردد.

20 بهمن 1400

تخصیص اوراق اسلامی به شهرداری های کشور در لایحه بودجه 1401

تخصیص اوراق اسلامی به شهرداری های کشور در لایحه بودجه 1401 معین شد.

24 دی 1400

اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار به موزه شهرستان بم

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: مبلغ 5 میلیارد ریال اعتبار در امسال برای ساخت موزه شهرستان بم تخصیص یافته است.

27 شهریور 1400

واکنش به اظهارات یک نماینده درباره ادعای عدم کنترل مرزها قبل از شیوع کرونای هندی

خبرنگاران : دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا، گفت: مسئله بعدی این است که وزارت بهداشت هر ماه بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی کشورهایی را که ممنوعیت تردد از آنها به صورت مستقیم و غیرمستقیم وجود دارد،...

11 مرداد 1400

تصویب کلیات لایحه نحوه کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه، 29 فروردین مجلس شورای اسلامی، با کلیات 《لایحه نحوه کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور》موافقت کردند.

21 اردیبهشت 1400
تعداد: (30)