مقایسه هتل ویدا با هتل پالاس کیش، کدام بهتر است؟

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، از زیباترین جزایر جنوبی کشور جزیره کیش است که به علت امکانات سرگرمی و رفاهی زیادی که دارد سالانه افراد بسیار زیادی برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود به این جزیره زیبا سفر می نمایند. از آن جایی که افراد زیادی برای سرگرمی به این جزیره سفر می نمایند هتل های بسیار زیادی در کیش ساخته شده است که از امکانات رفاهی و سرگرمیی بسیار خوبی برخوردار هستند.

مقایسه هتل ویدا با هتل پالاس کیش، کدام بهتر است؟

در کیش هتل های پنج ستاره بسیار زیادی وجود دارد که میزبان گردشگران خارجی و داخلی هستند. هتل ویدا و هتل پالاس جزو برترین هتل های کیش هستند. انتخاب یکی از این دو هتل برای گردشگران کمی سخت است؛ زیرا هر دوی این هتل ها جزو برترین هتل های کیش هستند. از لحاظ امکانات رفاهی، سرگرمیی و.. بین این دو هتل رقابت شدیدی وجود دارد و هرکدام از آن ها سعی دارند تا برترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.

برای انتخاب یکی از این دو هتل باید آن ها را از لحاظ قیمت، امکانات رفاهی، امکانات سرگرمیی، موقعیت جغرافیایی و.. مقایسه کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم هتل ویدا و هتل پالاس را با هم مقایسه کنیم.

برای اقامت در کیش هتل ویدا بهتر است یا هتل پالاس؟

هتل ویدا و هتل پالاس جزو هتل های تازه تأسیس در جزیره کیش هستند. افرادی که برای سرگرمی به این جزیره می روند برای اقامت خود در پی برترین هتل ها هستند. انتخاب یک هتل مناسب می تواند بر روی تجربه افراد در سفر تأثیر بسیار زیادی بگذارد. با توجه به این که این دو هتل از لحاظ امکانات رفاهی و سرگرمیی رقابت تنگاتنگی باهم دارند انتخاب یکی از آن ها کمی سخت است. برای انتخاب برترین هتل باید آن ها را از هر لحاظ باهم مقایسه کرد. در ادامه این دو هتل را از لحاظ امکانات رفاهی، سرگرمیی و.. باهم مقایسه می کنیم.

هتل ویدا را به عنوان یک هتل مدرن می شناسند؛ چراکه در تمامی اتاق ها از سیستم های کنترل مرکزی استفاده می گردد. بعلاوه پالاس نیز دارای یکی از زیباترین استخرهای کشور است، این هتل دارای استخر سرریز در طبقه چهارم مشرف به آب های نیلگون خلیج فارس است.

مقایسه هتل ویدا و پالاس از لحاظ ساختمان و امکانات رفاهی

هتل ویدا در سال 1396 تأسیس و آغاز به فعالیت نموده است. این هتل جزء هتل های 5 ستاره کیش بوده و از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار است. این هتل نمایی بسیار ساده و شیک دارد و اتاق های آن بسیار مجلل و راحت هستند. هتل ویدا دارای 12 طبقه است که در مجموع 144 اتاق و سوئیت دارد.

اتاق ها و سوئیت های هتل ویدا دارای تهویه مطبوع هستند و از داخل این اتاق ها می توان منظره ها زیبایی از شهر را مشاهده کرد. از سایر خدمات رفاهی این هتل می توانیم به نظافت و بهداشت هر روزه اتاق ها و سرویس های بهداشتی اشاره کنیم. بعلاوه هر اتاق مجهز به تلویزیون و سیستم سرمایشی و گرمایشی است.

در طبقه اول این هتل یک رستوران بزرگ با گنجایش 300 نفر وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می کنند. این هتل دارای یک سالن بزرگ با امکانات صوتی و تصویری عالی برای برگزاری همایش ها است.

در مورد هتل پالاس باید بگوییم که پالاس نیز جزو هتل های تازه تأسیس در جزیره کیش بوده و سال 1400 بعد از بازسازی کامل آغاز به فعالیت نموده است. موقعیت مکانی و جغرافیایی این هتل بسیار عالی است و به همین علت توانسته در مدت زمان کوتاهی مسافران زیادی را به خود جذب کند.

هتل پالاس دارای لابی زیبا و مجلل با ظرفیت 200 نفر است که پذیرش مهمان ها در این قسمت صورت می گیرد. اتاق های این هتل دارای دکوراسیون و چیدمانی بسیار زیبا هستند و به همین علت افرادی که در این هتل اقامت می کنند می توانند اوقات لذت بخشی را تجربه کنند. هتل پالاس دارای 100 اتاق در ظرفیت های دو تخته، سه تخته و چهار تخته است.

مقایسه هتل ویدا و هتل پالاس از لحاظ امکانات سرگرمیی

از لحاظ امکانات سرگرمیی هتل ویدا امکانات سرگرمیی زیادی را برای مسافران خود فراهم نموده است و افرادی که هتل ویدا را برای اقامت خود انتخاب نموده اند می توانند از امکانات سرگرمیی این هتل به صورت شبانه روزی استفاده کنند. از جمله سرگرمیات این هتل می توانیم به استخر، سالن بدنسازی، جکوزی، سونا و... اشاره کنیم.

هتل پالاس نیز با توجه به این که جزو هتل های پنج ستاره کیش است امکانات سرگرمیی متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهد. از جمله امکانات سرگرمیی هتل پالاس می توان به مواردی همانند استخر، جکوزی، سونا، سالن سینما با ظرفیت 264 نفره، فضای سبز و محوطه ای زیبا و.. اشاره نمود.

مقایسه هتل پالاس و هتل ویدا از لحاظ موقعیت جغرافیایی

موقعیت مکانی و جغرافیایی هتل ها یکی از فاکتورهای مهم برای گردشگران است و می تواند بر تجربه آن ها از سفر تأثیر بگذارد. اگر می خواهید که به قسمت های گردشگری جزیره کش سر بزنید برترین هتل برای شما هتل پالاس است.

این هتل در موقعیت مکانی قرار گرفته است که مسافران به راحتی می توانند به مراکزی مانند رویال مال، پردیس، پانیذ و مرکز خرید کیش دسترسی داشته باشند. ساختمان هتل پالاس مابین میدان سیری و میدان داریوش کیش قرار گرفته است.

هتل ویدا نیز از لحاظ موقعیت مکانی در موقعیت خوبی قرار گرفته است و می توانیم بگوییم که فاصله این هتل تا دریا تنها 900 متر است. به همین علت گردشگران می توانند به راحتی به ساحل بروند و از سرگرمیات ساحلی و دریایی لذت ببرند. هتل ویدا در بلوار موج جزیره کیش قرار گرفته است.

خلاصه

به طور کلی می توانیم بگوییم که اقامت در هر یک از این هتل ها می تواند دلنشین و خاطره انگیز باشد. با وجود تازه تأسیس بودن هر دو هتل گردشگران زیادی برای اقامت در کیش آن ها را انتخاب می کنند. در هر کدام از این هتل ها امکانات رفاهی و سرگرمیی متنوعی برای مسافران فراهم شده است. موقعیت مکانی این دو هتل تأثیر بسیار زیادی بر روی پیشرفت آن ها داشته است. هتل پالاس از لحاظ موقعیت مکانی به جاذبه های جزیره کیش بسیار نزدیک است. با توجه به موارد گفته شده در این مقاله می توانید برترین انتخاب را از بین دو هتل ویدا و هتل پالاس داشته باشید.

منبع: همگردی

به "مقایسه هتل ویدا با هتل پالاس کیش، کدام بهتر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه هتل ویدا با هتل پالاس کیش، کدام بهتر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید