رویداد جذب نیروی انسانی در حوزه نانو تکنولوژی

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، ستاد توسعه فناوری نانوی کشور با طراحی رویدادی ملی در پی ایجاد فرصت های شغلی و جذب نیروی انسانی در حوزه نانو تکنولوژی است. این ستاد به منظور شناسایی و جذب این استعدادها رویدادی ملی تعریف نموده تا به یاری آن استعدادهای برتر این حوزه را استخدام کند.

رویداد جذب نیروی انسانی در حوزه نانو تکنولوژی

رویداد اشتغال هرنج چیست؟

رویداد اشتغال هرنج ابتکاری از ستاد توسعه فناوری نانوی کشور است و کوشش می نماید تا فرصت اشتغال مناسب را برای متخصصان عرصه نانو فراهم کند. به این ترتیب هم نیروهای نخبه دانشگاهی به سرعت فرصتی برای حضور در عرصه صنعت پیدا می نماید و هم عرصه نانوی کشور که احتیاج به متخصصان زیاد دارد، بخشی از نیروی انسانی خود را تامین می نماید.

از این رو، هدف اصلی این رویداد استخدام متخصصان عرصه نانو در کشور است. این رویداد از اوایل مرداد ماه سال جاری آغاز شده است و قرار بود در بیستم مرداد ماه انتها یابد؛ ولی با توجه به استقبال های اجرا شده این تاریخ تا سی ام مرداد تمدید شده.

بنابراین علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت ستاد توسعه فناوری نانوی کشور در جریان جزئیات این رویداد و رویدادهای مشابه قرار بگیرند. بعلاوه اطلاعات ضرری برای علاقه مندام به شرکت در این رویداد در این گزارش فراهم شده است.

نحوه شرکت در رویداد اشتغال هرنج

طبق اعلام دبیرخانه این رویداد، رویداد جذب نیروی انسانی در حوزه نانو تکنولوژی (اشتغال هرنج) تا 30 مردادماه تمدید شد، علاقه مندان حوزه اشتغال در فناوری نانو می توانند دراین بازه زمانی اعلام شده برای حضور در این رویداد ثبت نام نمایند. هرنج پلتفرمی برای توانمندسازی نیروی کار است که به وسیله شناسایی احتیاجهای هر سازمان و ارزیابی و آموزش هدفمند به نیروی انسانی، این جهت را سهل و در این بین ارتباط تعاملی دو سویه ایجاد می نماید.

هرنج برای جذب و نگهداشت نیروی انسانی کارآمد، از روش های نوین آموزش و ارزیابی منابع انسانی که بر پایه یادگیری به وسیله انجام دادن و همین طور یادگیری به وسیله رقابت یا همان (Learning-by-doing و learning-by-competition) استفاده می نماید.

مراحل برگزاری رویداد

  • فاز اول: دریافت رزومه افراد
  • فاز دوم: رصد سوابق متقاضیان و انتخاب افراد برای مصاحبه حضوری
  • فاز سوم: مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان و اعلام چند برابر ظرفیت پذیرفته شدگان
  • فاز چهارم : برگزاری دوره دو ماه آموزشی و ارزیابی عملکرد شرکت نمایندگان با همکاری کارفرما
  • فاز پنجم: اعلام برگزیدگان نهایی و آغاز مراحل استخدام

در رویداد جذب نیروی انسانی در حوزه نانو تکنولوژی برای هر فرصت شغلی، 2 الی 3 نفر پذیرفته خواهند شد و امکان شرکت در این دوره ها را خواهند داشت. در نهایت در صورت تایید کارفرما یک نفر برای هر فرصت شغلی برگزیده خواهد شد.

فرآیند جذب نیروی انسانی در حوزه نانو تکنولوژی از ابتدای شهریور تا انتها مهرماه ادامه خواهند داشت و احتیاج است که افراد در طی این مدت، زمانی را برای انجام پروژه های فردی مخصوص کارفرما و چالش های کار تیمی اختصاص دهند.

در این فرایند سابقه کار در انتخاب افراد دارای اهمیت است؛ اما ممکن است مجموع ارزیابی عملکرد شما در پروژه ها نسبت به افراد دارای سابقه کاری دارای ارجحیت بیشتری باشد.

فرصت های شغلی حوزه صنعتی، فنی و مهندسی را ببینید

منبع: بلاگ دیوار

به "رویداد جذب نیروی انسانی در حوزه نانو تکنولوژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد جذب نیروی انسانی در حوزه نانو تکنولوژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید