دستور شهردار تهران برای همکاری با ستاد ملی کرونا؛ سوله های ورزشی تهران در اختیار واکسیناسیون کرونا قرار می گیرد

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از در اختیار دریافت 22 سوله ورزشی پایتخت جهت انجام واکسیناسیون کرونا اطلاع داد.

دستور شهردار تهران برای همکاری با ستاد ملی کرونا؛ سوله های ورزشی تهران در اختیار واکسیناسیون کرونا قرار می گیرد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ رشد آرمان به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، امیر محسنی با اعلام این خبر گفت: با دستور شهردار محترم تهران و در جهت تسهیل انجام واکسیناسیون گروه های هدف در پایتخت، 22 سوله ورزشی در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی قرار می گیرد .

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران اظهارداشت: با توجه به افزایش واکسیناسیون کرونا در کشور، شهرداری تهران برای تسهیل این امر در پایتخت، اعلام آمادگی جهت همکاری با دستگاه های مختلف نموده است تا ان شاالله فرایند واکسیناسیون با سرعت بیشتری دنبال گردد.

به گفته محسنی، سازمان ورزش شهرداری تهران بیش از 200 مجموعه ورزشی و 50 سوله ورزشی الزهرا(س) در اختیار دارد که در شرایط قرمز کرونا غیر فعال یا نیمه فعال است و می تواند در مواقع لزوم به یاری دستگاه های مدیریت کرونا درآید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "دستور شهردار تهران برای همکاری با ستاد ملی کرونا؛ سوله های ورزشی تهران در اختیار واکسیناسیون کرونا قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور شهردار تهران برای همکاری با ستاد ملی کرونا؛ سوله های ورزشی تهران در اختیار واکسیناسیون کرونا قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید