اپل فراوری این مدل محبوب آیفون را متوقف می نماید

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، زومیت نوشت: اپل احتمالاً به محض رونمایی گوشی های سری آیفون 15، فروش آیفون 13 مینی را متوقف می نماید تا مدل کوچک آیفون پس از سه سال بازنشسته گردد.

اپل فراوری این مدل محبوب آیفون را متوقف می نماید

اپل با رونمایی آیفون 12 مینی در سال 2020 علاقه مندان به گوشی های کوچک را به وجد آورد و سال بعد با آیفون 13 مینی نیز به استقبال آن ها رفت؛ اما فروش آیفون های مینی به حدی کم بود که اپل در خانواده آیفون 14، مدل مینی را با پلاس جایگزین کرد. آیفون مینی تقریباً سه سال پس از تولد، به زودی بازنشسته می گردد.

مارک گرمن، افشاگر سرشناس، در گزارشی اختصاصی می گوید موجودی آیفون 13 مینی در انبارهای اپل بسیار کم شده است و فروشگاه آنلاین این شرکت در ایالات متحده، بعضی از سفارش ها را دو تا سه هفته بعد و بعضی دیگر را حدوداً هشت هفته بعد برای خریداران ارسال می نماید. کمبود شدید آیفون 13 مینی احتمالاً بدین معنی است که اپل می خواهد پس از رویداد Wonderlust فراوری این گوشی را متوقف کند.

اپل سال گذشته آیفون 14 پلاس را به جای مدل مینی رونمایی کرد، اما همچنان به فروش آیفون 13 مینی به عنوان مدل مقرون به صرفه تر ادامه داد. در حال حاضر قیمت گوشی آیفون 13 مینی در آمریکا 599 دلار است. قیمت گوشی آیفون 13 مینی، خرید آیفون را برای افراد بیشتری امکان پذیر می نماید.

اپل فردا ساعت 20:30 به وقت ایران، کنفرانس مطبوعاتی Wonderlust را برگزار می نماید. پخش زنده زومیت نیم ساعت قبل از مراسم آغاز خواهد شد. پوشش لحظه به لحظه مراسم اپل را با زومیت دنبال کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "اپل فراوری این مدل محبوب آیفون را متوقف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل فراوری این مدل محبوب آیفون را متوقف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید