اپلیکیشن جامع گردشگری لرستان ساخته می گردد

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: از برنامه ریزی برای ایجاد اپلیکیشن جامع گردشگری لرستان اطلاع داد.

اپلیکیشن جامع گردشگری لرستان ساخته می گردد

عطا حسن پور ، مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان لرستان گفت: علاوه بر کتابچه، برشور و پوستر های تبلیغاتی، مهمترین برنامه اداره کل در حوزه معرفی ظرفیت های جهانگردی استان فراوری محتوا به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی است، به نحوی که مبتنی بر ساخت یک اپلیکیشن ویژه قابلیت نصب بر روی گوشی تلفن همراه باشد و با راه اندازی آن، جهانگردان با فهرستی از نقاط هدف جاذبه های تاریخی، طبیعی و جهانگردی لرستان آشنا خواهد شد.

او تاکید نمود: نخستین گام در صنعت جهانگردی امنیت برای مسافران و جهانگردان است که خوشبختانه کشور ایران در خاورمیانه جزء کشور های امن منطقه است و لرستان نیز با وجود مردمانی خونگرم و مهمان نواز همیشه مقصد جهانگردان داخلی و خارجی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان اضافه کرد: به همین منظور وجود یک اپلیکیشن جامع که محتوای آن فهرست کاملی از جاذبه های طبیعی و تاریخی از جمله آبشارها، اماکن تاریخی و روستا های هدف جهانگردی باشد ضروری به نظر می رسد و از طرفی جهانگرد در کوتاه ترین زمان با موثق ترین راهنما و جامع ترین توضیحات به سمت مقصد جهانگردی مورد نظر خود راهنمایی می گردد.

حسن پور بیان نمود: امروز با وجود فضای مجازی و گوشی های هوشمند، با راه اندازی اپلیکیشن گرشگری همه علاقه مندان به سفر می توانند به طور مفصل با جزییات و مشخصات جاذبه های جهانگردی لرستان از جمله شاخص تاریخی ابنیه، چگونگی جهت دسترسی، مسافت تا مرکز شهر، آب و هوا و بعلاوه شرایط و موقعیت اماکن اقامتی آشنا شوند که همین امر موجب استقبال بیشتر جهانگردان در سفر به لرستان خواهد شد.

وبلاگ رشد آرمان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اپلیکیشن جامع گردشگری لرستان ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن جامع گردشگری لرستان ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید