الکترونیکی شدن تمامی مراحل انتخابات در شهر رشت

به گزارش وبلاگ رشد آرمان، خبرنگاران/گیلان فرماندار شهرستان رشت از الکترونیکی شدن تمامی مراحل انتخابات در شهر رشت اطلاع داد و گفت: برای اولین بار انتخابات در شهر رشت به صورت الکترونیکی برگزار می گردد.

الکترونیکی شدن تمامی مراحل انتخابات در شهر رشت

علی فتح اللهی امروز در گفت وگو با وبلاگ رشد آرمان با اشاره به حماسه عظیم انتخابات اظهار کرد: انتخابات در هر کشوری تاثیراتی در سرنوشت آن جامعه دارد.

فرماندار رشت با بیان اینکه بعد ازحدود 50 روز از پیروزی انقلاب اسلامی، در 12 فروردین 58 انتخابات برگزار گردید، گفت: اوایل انقلاب با شرایطی که حاکم بود، مردم پای صندوق های رای رفتند و نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کردند.

فتح اللهی با بیان اینکه در همه کشورها انتخابات برگزار می گردد، توضیح داد: ولی جمهوری در کنار اسلامی در کمتر کشوری وجود دارد و در جهان فقط چهار تا پنج کشور اینگونه حکومتی دارند. جمهوری، آزادی های را در جامعه در کنار حضور مردم در عرصه های مختلف تعریف نموده و همه آزادی ها در چارچوب اسلامی قرار گرفته است. جمهوریت در کنار اسلامی برای ما شرایطی را تعریف می نماید که همگان موظفیم بدان توجه داشته باشیم.

وی افزود: در جهان نخستین حکومتی هستیم که در راس آن، ولایت فقیه قرار گرفته است و در شرایط حساس یک کلام و نکته از ولایت فقیه جهت راهنمایی کافی است و همگان بدان جهت رسیدن به اهداف عالیه توجه و عمل می نمایند.

فتح اللهی با بیان اینکه انتخابات مشخص سرنوشت کشور به دست ملت است، اعلام کرد: همه ما از عادی انگاری نسبت به انتخابات بپرهیزیم و با تحقیقات لازم فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی به دستگاه های ذی ربط و اصناف جهت افزایش مشارکت مردمی در انتخابات پرداخت و توضیح داد: 32 هزار صنف در استان فعال است. آموزش پرورش و دیگر ارگان ها بالاترین پرسنل را دارند که با ایجاد دلگرمی می توانند اشتیاق شرکت در انتخابات را در مردم بیش از گذشته افزایش دهند.

فرماندار با تاکید بر اینکه همه ما بایستی در کارمان به این اتفاق عظیم حساس باشیم، گفت: رسانه ها در این راستا همکاری لازم را مثل همواره داشته باشند.

فتح اللهی ادامه داد: دشمنان درصدد هستند که مردم را نسبت به مشارکت در انتخابات با توجه به بحران های مالی و با پر دغدغه های داخلی دلسرد نمایند در این راستا همگان بایستی بسیار هوشیار باشند و اقدامات لازم برای ایجاد انگیزه و امید در عموم مردم را انجام دهند.

وی از الکترونیکی شدن تمامی مراحل انتخابات در شهر رشت اطلاع داد و گفت: برای اولین بار انتخابات در شهر رشت به صورت الکترونیکی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "الکترونیکی شدن تمامی مراحل انتخابات در شهر رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکترونیکی شدن تمامی مراحل انتخابات در شهر رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید